Sopar d’estiu de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials

Publicat per la Biblioteca a dilluns, 14 juliol 2008

El dimarts, 8 de juny, va tenir lloc el tradicional sopar d’estiu de l’Escola Universitària d’Estudis Empresarials.

Va estar presidit per la Dra. Esther Subirà, Directora de l’Escola, i per altres membres destacats com el Dr. Miquel Salicru, i el Degà de la Facultat d’Econòmiques Dr. Antonio Alegre.

Hi va assistir una gran part del professorat i membres d’Administració i Serveis de l’Escola, entre els quals hi havia el personal de la Biblioteca d’Empresarials, convidats pel Centre.

Durant aquest esdeveniment es va retre homenatge al Dr. Rafel Redondo amb motiu de la seva imminent jubilació, després de més de 40 anys com a professor de l’Escola. També es va fer un homenatge a la Dra. M. Àngels Goxens en reconeixement als seus, ja finalitzats, 10 anys com a Cap d’estudis de l’Escola.

Van intervenir, amb unes paraules de reconeixement envers els dos professors, la Dra. Subirà i el Dr. Xavier Llopart, que van ser correspostes pels homenatjats. Es va dispensar un especial record per al Dr. Magí Pont i la Sra. Marisa Jàvega, Administradora de Centre, tots dos traspassats en el decurs del 2008.

L’acte va estar amenitzat per la “llegendària” Tuna de l’EUEE, que amb les seves cançons i tocs d’humor van tancar aquesta emotiva vetllada.

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Canvia )