Archive for 2/03/2009

Cafè fòrum d’Economia i Empresa (IV)

Posted by la Biblioteca a dilluns, 2 març 2009

cafeforumAquest dilluns 2 de març  a les 14.30 h. teniu un nou Cafè-fòrum a la Sala de Recepcions de la nostra Facultat.

El tema que es debatrà serà la «Creació i explosió de la bombolla immobiliària» i anirà a càrrec de Gonzalo Bernardos, professor del Departament de Teoria EconòmicaComissionat per a Recursos Econòmics de l’actual equip rectoral.

La pàgina web del professor Bernardos inclou informació acurada sobre la seva tasca professional i acadèmica, amb un gran número d’articles que podeu descarregar-vos en pdf.

Al mateix temps, a les nostres biblioteques podeu consultar gran part de la seva obra publicada. No deixeu de fer-lo.

Posted in crisi econòmica, Facultat d'Economia i Empresa | Etiquetat: | Leave a Comment »