A l’octubre més formació

Posted by la Biblioteca a dimecres, 13 Octubre 2010

Les biblioteques de la Facultat d’Economia i Empresa continuen ofertant tot un seguit de cursos de formació als quals us podeu apuntar de forma gratuïta.

Al llarg d’aquest mes d’octubre estan programades les següents sessions: 1) El CRAI: serveis, catàlegs, recursos d’informació i guies temàtiques ; 2) Introducció a les bases de dades especialitzades en economia i empresa (Amadeus, Business Source Elite, Econlit-Factiva, ISI-Web of Science, Scopus) ; 3) Recursos electrònics: ReCercador, consulta de bases de dades i revistes electròniques ; 4) RefWorks i 5) Publicar al Dipòsit Digital de la UB.

Cliqueu al enllaços per ampliar la informació i per apuntar-vos-hi.

A partir de l’1 d’octubre de 2010, l’oferta de sessions de Formació d’Usuaris del CRAI es trasllada al Campus Virtual de la UB. En aquest espai trobareu tots els cursos oferts.

Recordeu també que podeu demanar sessions de formació a mida trucant al 934 024 483 o presencialment a qualsevol taulell d’informació de les nostres biblioteques.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )